KOPŘIVNICKÝ DRTIČ 8. 8. 2009




Pěkná to výjížďka po Beskydech takhle při srpnové sobotě. Pozdravuji všechny, kteří to nějak absolvovali = všichni z okruhu mých přátel. Počasí bylo ideální, prostě pěkný zážitek. Sám jsem jel systematicky: celková spotřeba tekutin během jízdy byla 5litrů(a přijel jsem do cíle nasucho),
co hodinku jsem ,,pozřel sousto", na Lysé a na Hukvaldském mlýně jsem zařadil pivní regeneraci organismu. Bylo to bez krize, ale vršek Palkovických hůrek jsem projel na nějaké lehké převody...holt u posledního razítka chyběla hospůdka...


Ondra a Jirka přijeli do cíle za světla...dobrý výkon drtičů.

O Velký Manitou to vidí - Hátatitlá je přikryt teplou přikrývkou a po těžkém dni dobírá síly o které v těžkém dni přišel.


Kolegové z Dakotateamu projevili potřebnou dávku hrdinství..především René měl správný moral.

Žádné komentáře: